افتتاح ۴ مرکز  توان‌بخشی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4017330
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

افتتاح ۴ مرکز  توان‌بخشی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: مراکز غیر دولتی آموزشی و توان‌بخشی چند معلولیتی در چهار شهرستان از جمله در چایپاره با ظرفیت ۶۰ نفر، در سلماس با ظرفیت ۵۰ نفر، در پیرانشهر با ظرفیت ۵۰ نفر و در  پلدشت با ظرفیت۶۰ نفر در هفته معلولین افتتاح خواهد شد.

سعید فریور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربیسعید فریور، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلولان برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است از جمله اینکه ۳۲ مسکن ویژه خانواده‌های دو معلول و بیشتر در سطح استان افتتاح می‌شود. 

وی افزود: مراکز غیر دولتی آموزشی و توان‌بخشی چند معلولیتی در چهار شهرستان از جمله در چایپاره با ظرفیت ۶۰ نفر، در سلماس با ظرفیت ۵۰ نفر، در پیرانشهر ۵۰ نفر و در  پلدشت این مرکز با ظرفیت  ۶۰ نفر افتتاح خواهد شد. 

فریور بیان کرد: نصب بنر و بیلبرد ویژه هفته معلولان، امکان استفاده رایگان از اتوبوس شهری،  دیدار با خانواده‌های معلولان، ارائه خدمات توان‌بخشی و فیزیوتراپی رایگان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان در بهزیستی ارومیه، حضور مسئولین استانی در مراکز توانبخشی، برگزاری مسابقات پیاده‌روی، ویلچررانی و اهدای جوایز به برندگان از برنامه‌های هفته معلولان در استان است.

وی ادامه داد: ۱۴۵ ویلچر توسط بنیاد برکت به معلولان استان اهدا شده است که در این هفته این ویلچرها در بین آنها توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مکاتبه با صدا و سیمای مرکز استان جهت درج شعارها و پیام‌های مرتبط با این هفته به صورت زیرنویس و استفاده از رابط ناشنوایان در برنامه‌های مختلف انجام شده و سه نفر از  معلولین موفق استان در برنامه استانی اولدوز معرفی می‌شوند. 

 

 

انتهای پیام
captcha